Alfred tunnetusti haluaa olla mukana kaikessa touhussa mitä vain ympärillä tapahtuu. Tässä yhtenä päivänä sitten leivoin ja minullahan oli heti vieressä topakka apuleipuri valmiina toimeen. : )
Tässäpä hieman kuvia reippaasta apurista !

1588894.jpg
" Oletsä ihan varma, että tossa ei ole liikaa taikinaa.....
  mä voin kyllä mielelläni pienentää tota leivospohjaa..... "

1588906.jpg
" Siis asiahan on niin, että tuo taikina tuijotta mua,
       eikä niin että mä tuijotan tota taikinaa.... "

1588887.jpg1588892.jpg
" Laitoitsä varmasti kunnolla kiinni tän uuninluukun...
   mä voin varalta pitää tätä luukkua kiinni, jos ne sitten paistuis nopeemmin... "

1592329.jpg
Tälläisia sitten saimme aikaan tämän reippaan apurin kanssa;
Juustosarvia,Aleksanterin-leivoksia ja Marianne-suklaa muffinsseja. : )

1592333.jpg
" Siis miksen voisi syödä näitä kaikkia itse... miten niin saan vain pienen maistiaisen?

1592395.jpg
Victorilta meni ohi koko touhu...heräsi päiväunilta tukka sekasin ja tuli katsomaan;
" Siis taasko täällä kuvataan tuota "pentua"... otappa kuva, mä oon paljo filmaattisempi! : )